NIEUWS
17-05-2026: ELKE VAN DER LINDEN NEDERLANDS KAMPIOEN DOUBLETTEN
Elke van der Linden won afgelopen weekend samen met Josefien Koogje (PUK) de gouden plak bij de vrouwen van het NK Doubletten in Heerlen.
In de spannende finale wonnen zij met 13-11 van Katy Kamps-Bosch en Sandy Rikkers (Gouda) die daarmee de zilveren plak bereikten.
Bij de mannen wonnen Guus Vonck en Edward Vinke (PUK) de finale van Moussa Agzoul (’t Dupke) en Tim van Drunen-Littel (PUK).
Voor het team van Justin Wuring en Peter Bonarius (De Gooiers) was er een gedeelde 3e plek.
Allen van harte gefeliciteerd met dit mooie resultaat!
Reacties
Log in om de reacties te lezen en te plaatsen